مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 ساعت 16:272022-05-12پزشكي

تلاش گیلان در مدیریت بیماری کرونا بسیار خوب بود


رییس کمیته بهداشت و پیشگیری قرارگاه عملیاتی ستاد ملی کرونا با اشاره به جمعیت سالمندی و تراکم بالای جمعیت در گیلان گفت: تلاش مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در کنار سایر مسئولان استان در مدیریت کرونا بسیار خوب بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حمید سوری ظهر امروز در نشست ستاد کرونا گیلان در سالن غدیر استانداری با اشاره به تراکم بالای جمعیتی و افزایش شاخص سالمندی در استان اظهار کرد: تلاش مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در کنار سایر مسؤولان استان با وجود جمعیت بالای شناور و جمعیت قابل توجه سالمند، در مدیریت کرونا بسیار خوب بوده است.

وی با اشاره به تلاش های همه جانبه و ایجاد فضای همدلی در گیلان در طول بحران کرونا افزود: یکی از بهترین وجوه گیلان در مدیریت اساسی ویروس کرونا، اجرای طرح شهید سلیمانی در استان بوده است.

  رییس کمیته بهداشت و پیشگیری قرارگاه عملیاتی ستاد ملی کرونا همچنین به وجه تمایز دیگر گیلان با سایر استان ها در مدیریت کرونا اشاره کرد و گفت: پوشش واکسیناسیون کرونا در استان در مقایسه با دیگر استان های کشور بسیار بالا بوده و این یکی از مزیت های نسبی استان در مدیریت و کنترل این بیماری است.

  سوری، با بیان اینکه کرونا در استان گیلان، آتش بس یک طرفه است و باید آمادگی ها در برابر این ویروس با هشیاری افزایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش گیلان در مدیریت بیماری کرونا بسیار خوب بود

تلاش گیلان در مدیریت بیماری کرونا بسیار خوب بود