مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 ساعت 13:522022-05-12اقتصادي

بارش ها تا پایان اردیبهشت ماه در اصفهان رگباری و پراکنده است


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: تا پایان اردیبهشت ماه بارش چشمگیری در استان نخواهیم داشت و بارش ها بیشتر به صورت رگباری و پراکنده است.

- حجت اله علی عسگریان، کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به میزان بارش در استان اصفهان اظهار داشت: میانگین بارش در سال زراعی از اول مهر 1400 تاکنون 145 میلی متر بوده که نسبت به میانگین بلندمدت 26 درصد کاهش و نسبت به سال گذشته 23 درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه بارش امسال نسبت به آمار بلندمدت در کل استان کاهش داشته است، افزود: بیشترین کاهش بارش مربوط به مورچه خورت بوده که 67 درصد کاهش بارش داشته است و به عبارتی در مناطق مرکزی بیشترین کاهش بارندگی را داشته ایم.

علی عسگریان با بیان اینکه مقایسه بارش امسال با سال قبل نشان می دهد که بارش وضعیت بهتری نسبت به سال قبل داشته و سال قبل بارش خوبی نداشتیم، افزود: بدترین وضعیت بارشی نسبت به سال قبل مربوط به خور و بیابانک با 54 درصد کاهش بارش بوده است، اما در گلپایگان وضعیت بارش نسبتاً بهتر بوده و حدود 93 درصد افزایش بارش داشته ایم.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با اشاره به بارش در شهر اصفهان بیان کرد: شهر اصفهان نسبت به میانگین بلندمدت 49 درصد و نسبت به سال قبل 31 درص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش ها تا پایان اردیبهشت ماه در اصفهان رگباری و پراکنده است

بارش ها تا پایان اردیبهشت ماه در اصفهان رگباری و پراکنده است