مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 ساعت 11:472022-05-12سياسي

«تعزیرات» با متخلفین در اجرای طرح اصلاح یارانه ها قاطعانه برخورد می کند


سرپرست تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: سازمان تعزیرات حکومتی با افراد سودجو که بخواهند در اجرای طرح اصلاح یارانه ها نابسامانی ایجاد کنند به صورت جدی برخورد خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، علیرضا حسن پور با اشاره به تدابیر اتخاد شده پیرامون نظارت بر اجرای طرح اصلاح یارانه ها، اظهار کرد: اقدام دولت در خصوص مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها اقدامی است که همه کارشناسان بر آن تأکید دارند و ممکن است در اجرای این طرح افراد سودجو بخواهند نابسامانی ایجاد کنند که سازمان تعزیرات حکومتی با اختیارات جدیدی که از مراجع ذیصلاح به آن واگذار شد با این تخلفات به صورت جدی برخورد خواهد کرد.

وی درباره اختیارات جدید تعزیرات ادامه داد: قبلاً جریمه ها بازدارنده نبود و متخلفان حاضر بودند سریع جریمه را پرداخت کنند هم اکنون این جریمه ها به مقدار قابل توجهی افزایش پیدا کرده است.

حسن پور تصریح کرد: علاوه بر این ابزار هایی در اختیار سازمان تعزیرات قرار گرفته که به جز جریمه، بازدارندگی دارند به عنوان مثال فردی که مرتکب تخلف گران فروشی یا تخلفات صنفی شود سازمان تعزیرات می تواند علاوه بر جریمه، تابلوی تخلف را در واحد صنفی نصب کند یا اگر لازم باشد واحد صنفی را پلمب کند که به حیثیت تجاری واحد صنفی لطمه می زند و بسیار بازدارنده است ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تعزیرات» با متخلفین در اجرای طرح اصلاح یارانه ها قاطعانه برخورد می کند

«تعزیرات» با متخلفین در اجرای طرح اصلاح یارانه ها قاطعانه برخورد می کند