مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 ساعت 11:472022-05-12سياسي

کمک فوری برای درمان این مادر و فرزندانش که جانشان درخطر است


خیریه همت رضاشهر با ارسال نامه ای به عصر ایران، خواستار کمک به مادر 48 ساله بی سرپرستی شده که دارای چهار فرزند و در حال حاضر بدون سرپناه که از خوزستان به مشهد آمدند به حضورتان معرفی می گردد.

در این نامه آمده است: احتراماً به استحضار می رساند سرکار خانم ح 48 ساله بی سرپرست دارای چهار فرزند و در حال حاضر بدون سرپناه که از خوزستان به مشهد آمدند به حضورتان معرفی می گردد.

این مادر گرفتاری و مشکلات امانش را بریده وهیچ امیدی به زندگی ندارد چرا که خودش بیماری قلبی دارد و طبق نظر پزشک فورا باید عمل قلب باز شود چرا که اکثر دریچه های قلبش گرفته و شب هاهم تنگی نفس دارد علاوه برخودش دوتا از بچه هاش بیماری تالاسمی(ماژور) دارند که گلبول های قرمز خونشان کاهش یافته و اکسیژن خونشان پایین آمده و کم خونی زیاد دارند.

از آنجا که خود مادر بیمار است مددکار موسسه پیگیر درمان بچه ها شده که متأسفانه علاوه بر کمبود دارو قیمت ها هم به شدت بالا ست و نیازمند یاری شما خوبان هستیم چون بطور تقریبی مبلغ سی میلیون تومان جهت درمان اولیه این خانواده نیاز داریم.

امید داریم با استعانت از درگاه احدیت و کمک های شما خوبان بتوانیم کمی از مشکلات این مادر کاهش بدهیم ضمن اینکه باید به فکر سرپناه هم باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک فوری برای درمان این مادر و فرزندانش که جانشان درخطر است

کمک فوری برای درمان این مادر و فرزندانش که جانشان درخطر است