مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 ساعت 10:072022-05-12سياسي

مردم در صدر زنجیره بهره مندی از یارانه ها قرار می گیرند


استاندار البرز با بیان اینکه مردم در صدر زنجیره بهره مندی از یارانه ها قرار می گیرند، گفت: باید مردم را از اهداف والای جراحی اقتصادی آگاه کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی عبداللهی صبح پنجشنبه در جلسه قرارگاه اجتماعی استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تقدیر از برنامه ریزی های صورت گرفته در راستای اجرای اهداف این قرارگاه، افزود: محرومیت زدایی و فقرزدایی از مناطق کمتربرخوردار و آسیب پذیر استان، بزرگترین هدف قرارگاه اجتماعی استان است.

وی ادامه داد: 55 محله آسیب پذیر استان در این قرارگاه به صورت هدف و پایلوت مد نظر بودند که 11 محله دیگر نیز به این تعداد اضافه شد.

عبداللهی گفت: اکنون باید مجموعه مسئولان مربوطه و فرمانداران شهرستان ها با اهتمام ویژه ای در خصوص اجرای اهداف قرارگاه در 66 محله مورد نظر اقدام کنند و نتایج عملکرد خود را به قرارگاه مرکزی گزارش دهند.

وی افزود: باید عملیاتی و میدانی اقدام کنیم چراکه محرومیت زدایی از محله ها و ساماندهی مناطق هدف باید نمود عینی و محسوس داشته باشد.

استاندار البرز گفت: ضرورت دارد که تمامی ظرفیت های استان در حوزه های مختلف در قرارگاه اجتماعی استان منسجم شود و در قالب برنامه ای مدون با اتحاد مسئولان مربوطه به مرحله اجرا برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم در صدر زنجیره بهره مندی از یارانه ها قرار می گیرند

مردم در صدر زنجیره بهره مندی از یارانه ها قرار می گیرند