مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 ساعت 10:072022-05-12سياسي

14 کتاب زندگینامه شهید سلیمانی در نمایشگاه کتاب معرفی می شوند


از میان 500 عنوان کتاب با موضوع زندگی شهید حاج قاسم سلیمانی 14 عنوان برتر پس از ارزیابی توسط انتشارات مکتب حاج قاسم در سی سومین نمایشگاه کتاب معرفی می شوند.

- ، انتشارات بنیاد مکتب حاج قاسم در سی وسومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران پنج کتاب را به صورت خاص عرضه کرده است که بعضی از آن ها پیش از این منتشر شده و بسیاری برای اولین بار انتشار یافته اند.

دو عنوان در نمایشگاه کتاب امسال با نام های (سردار سربه داران) که مجموعه ای از اشعاری از کنگره ای به این عنوان است و تمام شاعرانی که درباره شهید سلیمانی شعر سرودن به این کنگره آمدن و برگزیده شدند و پس از آن در این کتاب منتشر شده است.

مجموعه عکس (سرو روان) که عکس های برگزیده مراسم تشییع شهید سلیمانی است نیز در نمایشگاه عرضه می شود، همچنین نشریه ای با نام (قاسم) که بررسی ابعاد نظری و کیفیت مراسم تشییع شهید حاج قاسم سلیمانی است از جمله عناوین عرضه شده در نمایشگاه کتاب است.

علاوه بر این کتاب ها در خصوص فضای فرهنگی نمایشگاه و در بخش سرای اهل قلم چهار نشست تخصصی در ایام نمایشگاه برگزار می شوند.

همچنین بنیاد مکتب حاج قاسم تمام کتاب های منتشر شده با موضوع حاج قاسم سلیمانی که تعداد آن ها نزدیک به 500 عنوان است را بررسی کرده و خروجی این ارزیابی ها را که 14 عنوان برتر از زندگینامه شهید است در سی سو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 کتاب زندگینامه شهید سلیمانی در نمایشگاه کتاب معرفی می شوند

14 کتاب زندگینامه شهید سلیمانی در نمایشگاه کتاب معرفی می شوند