مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 ساعت 09:122022-05-12بين الملل

ثبت اولین مورد ابتلا به کرونا در کره شمالی


پیشتر کره شمالی از دریافت محموله واکسن از برنامه اشتراک واکسن جهانی کووید-19 موسوم به کوواکس و واکسن سینوواک بیوتک از چین امتناع کرده بود و این نشان می دهد که شهروندان کره شمالی احتمالا واکسینه نشده باشند.

- کره شمالی امروز (پنجشنبه) با تایید اولین شیوع کروناویروس در این کشور از زمان وقوع پاندمی، آن را خطرناک ترین اضطرار ملی خوانده و دستور قرنطینه سراسری صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق گزارش رسانه دولتی کره شمالی، سویه اومیکرون در پیونگ یانگ شناسایی شده است.

براساس گزارش خبرگزاری رویترز، اولین پذیرش عمومی عفونت های مرتبط با کووید، پتانسیل یک بحران بزرگ را در کشوری نشان می دهد که از پذیرش کمک بین المللی برای واکسیناسیون خودداری کرده و مرزهای خود را بسته است.

به گفته سازمان بهداشت جهانی، تا ماه مارس هیچ موردی از کووید-19 در کره شمالی گزارش نشده است و هیچ سابقه رسمی مبنی بر واکسینه شدن مردم کره شمالی هم وجود ندارد.

خبرگزاری رسمی کی سی ان ای کره شمالی با اشاره به موارد شناسایی شده از یک نوع از ویروس به شدت قابل انتقال اومیکرون موسوم به بی ای.

2 گزارش داد: بزرگترین حادثه اضطراری در کشور رخ داده است، با حفره ای در جبهه قرنطینه اضطراری ما، که طی دو سال و سه ماه گذشته از فوریه 2020 به سلامت نگهداری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت اولین مورد ابتلا به کرونا در کره شمالی

ثبت اولین مورد ابتلا به کرونا در کره شمالی