مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 ساعت 05:422022-05-12سياسي

شعار زوج عشایر جهادگر؛ «کار نشد ندارد»/ جهاد در کوچ


فرقی ندارد زیر چادر گسترده در دامن کوه باشی یا اهل کوچ مهم آن است که چه خدمتی نیاز داشته باشی، آخرآقای مهندس و بانویش، نوای خدمت بلند کرده و در راه الهی به پیش می روند؛ - خبرگزاری فارس-همدان؛ جهاد را بی شک باید کلمه ای الهی دانست، گاهی می شود آن را در سخت ترین روزها و شرایط زیر رگبار و بمباران دشمن تعریف کرد، گاهی در میان کویر جایی بین جاده و دشت و زیر خروارها خاک و البته گاهی هم بین چادرهای بافته شده از موی شتر یا پشم گوسفند در جمع عشایر.

با آنکه صحرانشینی عشایر را کم توقع بار آورده اما گاهی می شود که چادرهای گرم و صمیمی آنها نیازمند یک یاری کوچک می شود؛ پیرمردی ریش سفید یا پیرزنی گیسوسفید طلب یک پزشک دارد یا یاری جوانی را می طلبد.

این وقت ها جهاد در میان چادرهای سبکبال عشایر معنا پیدا می کند و عشاق جوان در جستجوی خدا دشت و کوه سرا گز می کنند؛ گویی دفترچه ای جان گرفته و لیست خدمات جهادی بر آن نقش بسته و زوجی جوان به پیروی از فرمان مولایشان قامت کار و جهاد بستند با نیت قربه الی الله تا صاحب حق گوشه نظری به آنها کند.

فرقی ندارد زیر چادر گسترده در دامن کوه باشی یا اهل کوچ  مهم آن است که چه خدمتی نیاز داشته باشی، آخر آقای مهندس و بانویش، نوای خدمت بلند کرده و در راه الهی به پیش می روند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعار زوج عشایر جهادگر؛ «کار نشد ندارد»/ جهاد در کوچ

شعار زوج عشایر جهادگر؛ «کار نشد ندارد»/ جهاد در کوچ