مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 20:472022-05-11سياسي

بایدها و نبایدهای آیت الله جنتی درباره حذف ارز ترجیحی


مسئولان در اجرای اصلاح یارانه ها با بررسی های همه جانبه، به نحوی برنامه ریزی کنند که مردم دچار سختی و فشار نشوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، آیت الله احمد جنتی صبح امروز چهارشنبه در جلسه شورای نگهیان به مساله اصلاح نظام اقتصادی کشور به ویژه در زمینه پرداخت یارانه ها اشاره کرد و گفت: نظام پرداخت یارانه ها دارای مشکلات فراوان است و با توجه به اینکه وضعیت موجود عادلانه نیست و زمینه سوء استفاده سودجویان را فراهم می کند و باید اصلاح شود.

وی تاکید کرد: اکنون که دولت همت کرده که این کار مهم را انجام دهد، همانطور که مقام معظم رهبری (مدظله) نیز فرمودند، همگان باید در این امر مهم با دولت همراهی کنند تا معضلات اقتصادی کشور کاهش یابد.

دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه مردم شریف ایران نشان داده اند با اقداماتی که بر مبنای عدالت و صداقت باشد، همراهی می کنند و تاریخ انقلاب نشان داده در این راه سختی های زیادی را تحمل کرده اند، خطاب به مسئولان امر متذکر شد: با این حال مسئولان محترم با بررسی های همه جانبه، به نحوی برنامه ریزی کنند که مردم دچار سختی و فشار نشوند.

آیت الله جنتی قوای سه گانه و سایر نهادهای مسئول را به هماهنگی کامل در اجرای دقیق و نظارت کامل بر روند این اصلاح مهم اقتصادی فراخواند و تاکید کرد: باید با هماهنگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدها و نبایدهای آیت الله جنتی درباره حذف ارز ترجیحی

بایدها و نبایدهای آیت الله جنتی درباره حذف ارز ترجیحی