مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 19:172022-05-11سياسي

همکاری دانشگاه های اصفهان و بلگراد صربستان ارتقاء می یابد


ولادان جوکیچ، رییس دانشگاه بلگراد به اتفاق هیات همراه با حسین هرسیج ردیس دانشگاه اصفهان دیدار و برگسترش همکاری های فی مابین تأکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دانشگاه اصفهان، ولادان جوکیچ، رییس دانشگاه بلگراد به اتفاق هیات همراه با حسین هرسیج ردیس دانشگاه اصفهان دیدار و برگسترش همکاری های فی مابین تأکید کردند.

رییس دانشگاه اصفهان در این دیدار ضمن معرفی دانشگاه اصفهان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران حدود 43 سال پیش به وجود آمد که منشا تحولات علمی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در منطقه شد و این پیشرفت ها علیرغم تحریم های امنیتی، دیپلماتیک و اقتصادی بوده است و با این وجود کسب رتبه های برتر دانشگاه های ایران در نظام های رتبه بندی معتبر جهانی بسیار حائز اهمیت است.

وی در ادامه تصریح کرد: شما به شهری آمده اید که به نصف جهان معروف است و علت این نامگذاری به خاطر نقشی است که اصفهان در تمدن ایران اسلامی داشته است و به همین خاطر اصفهان به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام شناخته شده است.

هرسیج دانشگاه اصفهان را به عنوان یکی از دانشگاه های جامع و برتر کشور معرفی و اظهار داشت: نقطه مشترک ما این است که علاوه بر این که به عنوان یک کشور مستقل محسوب می شویم، هر دو دانشگاه به عنوان دانشگاه جامع و برتر کشور خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری دانشگاه های اصفهان و بلگراد صربستان ارتقاء می یابد

همکاری دانشگاه های اصفهان و بلگراد صربستان ارتقاء می یابد