مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 16:472022-05-11اقتصادي

کمک 2 هزار و 260 میلیارد تومانی مردم تهران به نیازمندان


مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: مردم استان تهران در سال 1400، دو هزار و 260 میلیارد تومان از طریق کمیته امداد به نیازمندان کمک کردند.

- ، سید ابوالفضل پرپنچی در نشست خبری با ارائه گزارش عملکرد فعالیت های این نهاد و با بیان اینکه 78 هزار و 748 خانواده در استان تهران تحت حمایت این نهاد هستند، گفت: این تعداد خانوار با جمعیت 140 هزار نفر از خدمات کمیته امداد در استان تهران بهره مند می شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اشاره به راه اندازی سامانه امداد هوشمند گفت: در حال حاضر نیازمندان می توانند بدون مراجعه حضوری با ورود به سامانه سها درخواست خود را برای دریافت کمک ثبت کنند؛ پس از ثبت مدارک توسط کمیته امداد بررسی و در صورت احراز نیازمندی آن ها کمک های لازم به این افراد ارائه می شود.

وی با اشاره به برگزاری پویش اطعام مهدوی و افطاری ساده در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: امسال 234 آشپزخانه مهدوی با محوریت مراکز نیکوکاری و با مشارکت افراد داوطلب و نیروهای جهادی فعالیت کردند.

پرپنچی ادامه داد: دو میلیون و 850 هزار پرس غذای گرم و یک میلیون و 325 هزار بسته افطاری ساده در ماه رمضان میان نیازمندان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه 220 هزار بسته معیشتی در ماه رمضان توزیع شد، گفت: در مجموع در پویش اطعام مهدوی و افطاری ساده 27


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 2 هزار و 260 میلیارد تومانی مردم تهران به نیازمندان

کمک 2 هزار و 260 میلیارد تومانی مردم تهران به نیازمندان