مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 15:522022-05-11اقتصادي

استان سمنان بیش از 90 تشکل مردمی فعال دارد


معاون استاندار سمنان با بیان اینکه این استان دارای 90 تشکل مردمی فعال است، گفت: یکی از مهمترین ظرفیت های مردمی برای کاهش آسیب های اجتماعی است.

- ، احمد ریواده بعد از ظهر چهارشنبه در کمیته توسعه مشارکت های مردمی و سازمان های مردم نهاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان به میزبانی استانداری بیان کرد: نهاد سازی و ایجاد شرایط ساختاری مناسب با مشارکت سازمان ها و تشکل های مردمی باعث افزایش بهره وری و کاهش تقاضای مواد مخدر و روانگردان ها می شود.

وی افزود: راه اندازی و تأسیس مرکز جامع صیانت و توانمندسازی، به منظور پیگیری اشتغال و حمایت اجتماعی افراد بهبود یافته، مورد تاکید استانداری سمنان است که بایستی در استان اقدام شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان گفت: تشکل های مردمی ویژگی های ارزشمندی دارند که از جمله وجود نیروهای متخصص، داوطلبانه بودن و شفافیت در اقدامات و پاسخگویی، وجود نوآوری، خلاقیت، انعطاف پذیری، مقبولیت اجتماعی و مردمی بودن در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی به ویژه اعتیاد می تواند بسیار مؤثر باشد.

ریواده بیان کرد: در استان سمنان بیش از 90 تشکل مردمی فعال وجود دارد که یکی از مهمترین ظرفیت های مردمی برای کاهش آسیب های اجتماعی است و باید به درستی از آن استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان سمنان بیش از 90 تشکل مردمی فعال دارد

استان سمنان بیش از 90 تشکل مردمی فعال دارد