مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 14:472022-05-11اقتصادي

گسترش فعالیت های بین المللی در پارک علم و فناوری خوزستان


رییس جدید پارک علم و فناوری خوزستان بر گسترش فعالیت های برون مرزی و تجارت بین المللی با کشورهای همجوار تاکید کرد و گفت: واحدهای صنعتی راکد در استان برای اشتغالزایی احیا می شوند.

- ، راضی جلالی ظهر امروز چهارشنبه در آیین تکریم رییس پیشین پارک علم و فناوری خوزستان و معارفه خود به عنوان رییس جدید پارک علم و فناوری خوزستان اظهار کرد: هشتم اسفند ماه سال گذشته پیشنهاد تشکیل شورای عالی فناوری به استاندار خوزستان توسط من ارائه و این شورا با هفت کارگروه مختلف از جمله نفت، گاز، پتروشیمی، کشاورزی و صنایع تشکیل شد.

رییس جدید پارک علم و فناوری خوزستان افزود: ستاد اقتصاد دانش بنیان به ریاست استاندار خوزستان و دبیری پارک علم و فناوری تشکیل جلسه داد؛ همچنین قرارگاه تحقق شعار سال زیر نظر نماینده ولی فقیه در خوزستان تشکیل شده است.

وی با اشاره به تلاش برای احیای واحدهای صنعتی راکد ادامه داد: حدود نیمی از شرکت های مستقر در شهرک های صنعتی در خوزستان تعطیل هستند؛ این واحدها شناسایی و در حوزه های شتاب دهنده به دنبال حل این مشکل هستیم و هر کدام از آنها که ظرفیت دانش بنیان شدن را داشته باشند، تحت پوشش قرار می دهیم تا از تسهیلات این بخش بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش فعالیت های بین المللی در پارک علم و فناوری خوزستان

گسترش فعالیت های بین المللی در پارک علم و فناوری خوزستان