مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 14:122022-05-11سياسي

خدمت به انقلاب و مردم بارزترین ویژگی شخصیتی مرحوم حائری بود


عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: مرحوم حائری زاده از پیشگامان و مبارزین انقلاب اسلامی بوده است که تا پایان حیاتش به کار حزبی مشغول بود لذا خدمت به انقلاب و مردم بارزترین ویژگی شخصیتی او بود.

- احمد علی مقدم عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت وگو با خبرنگار احزاب خبرگزاری فارس، با اشاره به درگذشت مصطفی حائری زاده از مبارزین انقلاب اسلامی، اظهار داشت: مرحوم حائری از پیشکسوتان نهضت انقلاب اسلامی و یار دیرین نظام، امام و رهبری وعضو هیات موسس حزب موتلفه اسلامی بود که درگذشت این مبارز نستوه در ساعات آخر ماه مبارک رمضان را به رهبرمعظم انقلاب، اعضای حزب موتلفه اسلامی و خانواده آن مرحوم تسلیت عرض می کنم و برای وی غفران الهی را خواستارم.

وی با اشاره به اینکه مرحوم حائری از جوانی با استبداد و استکبار مبارزه کرد، گفت: وی سیاستمدار انقلابی به تمام معنا بود که خود را سرباز نهضت امام خمینی(ره) و مقتدای بی چون و چرای مقام معظم رهبری می دانست و همراه با دیگر اعضای موسس حزب، به مبارزه با رژیم جنایتکار پهلوی پرداخت.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره این مبارز خستگی ناپذیر، بیان کرد: بنده که از اوایل پیروزی انقلاب با وی مراوده داشتم و در شورای مرکزی باهم بودیم، مرحوم حائری، سمبل اخلاق بود و همیشه بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت به انقلاب و مردم بارزترین ویژگی شخصیتی مرحوم حائری بود

خدمت به انقلاب و مردم بارزترین ویژگی شخصیتی مرحوم حائری بود