مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 12:022022-05-11ورزشي

حضور تیم بسکتبال بانوان سمنان بعد از 14 سال دوری در لیگ های کشوری


مهدی حمیدی رییس هیأت بسکتبال سمنان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: مسابقات بسکتبال لیگ دسته 2 ایران با شرکت 37 تیم و در قالب هشت گروه در منطقه شمال و جنوب کشور برگزار شد که بانوان سمنانی در گروه A مسابقات با سه تیم قدرتمند هیرو، هورتاش و فدایی از تهران و هاور آرین پوش خراسان هم گروه بودند.

وی گفت: مرحله نخست این مسابقات طی هشت بازی در تهران و سمنان برگزار شد که تیم سمنان در مجموع رفت و برگشت با دو برد مقابل تیم خراسان و نتایج نزدیک با دیگر رقبای حاضر در گروه با وجود شایستگی ها و تلاش زیاد از صعود به مرحله بعدی مسابقات بازماند.

 رییس هیأت بسکتبال سمنان با تأکید بر اینکه تیم بانوان سمنان بعد از 14 سال دوری از لیگ های کشوری با ظرفیت کاملاً بومی به مربی گری خانم سمندی از سرمایه های سمنان و استان در لیگ 1401 -1400 حضور داشته است، گفت: این مهم ازنظر بسکتبال دوستان استان سمنان قابل تقدیر و ستایش است.

وی از خانواده بسکتبال استان سمنان، مربیان و بازیکنان پرتلاش که بدون هیچ چشم داشت و کمترین امکانات در این مسابقات حضور داشتند و همچنین شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر سمنان و کسانی که به هر نحوی از این تیم حمایت کردند، تقدیر و تشکر کرد و گفت: امیدواریم که با حمایت همه جانبه حامیان ورزش بانوان این ورزشکاران در سال های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور تیم بسکتبال بانوان سمنان بعد از 14 سال دوری در لیگ های کشوری

حضور تیم بسکتبال بانوان سمنان بعد از 14 سال دوری در لیگ های کشوری