مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 11:372022-05-11سياسي

شهدای عشایر فارس یک پنجم شهدای عشایری کشور هستند


فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به نقش بارز عشایر در عرصه های مختلف انقلاب گفت: عشایر فارس شهدای بسیاری تقدیم انقلاب کرده که یک پنجم شهدای عشایر کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سردار بوعلی امروز در یادواره ملی هزار دانش آموز و فرهنگی عشایر اظهار داشت: استان فارس بیشترین جمعیت عشایری کشور را با 12 درصد جمعیت دارد و از این حیث قابل توجه است.

  وی با بیان اینکه عشایر همواره در عرصه های مختلف از عمر انقلاب اسلامی نقش بارز و پربرکتی داشته اند، گفت: استان فارس تعداد 2 هزار نفر شهید عشایر دارد که یک پنجم کل شهدای عشایر کشور می شود.

  فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه تعداد زیادی از این شهدا دانش آموز و فرهنگی بودند، افزود: 340 نفر از شهدای عشایر استان فارس دانش آموز و 70 نفر فرهنگی هستند و تنها در یک دبیرستان عشایری شیراز 92 شهید تقدیم انقلاب اسلامی شده که از افتخارات جامعه عشایری استان فارس است.

  سردار بوعلی با بیان اینکه جمعیت عشایری استان فارس از ایلات متعدد هستند، بیان کرد: امروز افتخار داریم که میزبان یادواره شهدای دانش آموز کشور را در این مکان مقدس برگزار کنیم.

انتهای پیام/ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدای عشایر فارس یک پنجم شهدای عشایری کشور هستند

شهدای عشایر فارس یک پنجم شهدای عشایری کشور هستند