مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 11:372022-05-11سياسي

نیازی به حضور کشورهای بیگانه در خلیج فارس نیست


نماینده ادوار مجلس و رییس انجمن دوستی ایران و چین از توسعه روابط دوستی ایران با همسایگان خبر داد و گفت: نیازی به حضور کشورهای بیگانه در خلیج فارس نیست.

- ، سید علاء الدین بروجردی پیش از ظهر چهارشنبه در همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس در بوشهر اظهار داشت: بیگانگان همواره نگاهی ویژه به خلیج فارس داشته اند و حضوری گسترده دارند.

وی با اشاره به اینکه نیازی به حضور کشورهای بیگانه در خلیج فارس نیست خاطرنشان کرد: در صورتی که کشورهای حوزه خلیج فارس با همدیگر همکاری راهبردی، درازمدت و مبتنی بر منافع متقابل داشته باشند نیاز به بیگانگان نیست.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی رابطه خوب با همسایگان را از مهمترین اهداف جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و ادامه داد: سیاست اصولی و منطقی کشور ما توسعه روابط با همسایگان است.

بروجردی با اشاره به پیام دوستی ایران به کشورهای همسایه خاطرنشان کرد: یکی از نمونه های سیاست های صلح طلبانه جمهوری اسلامی انجام پنج دور مذاکره با همت نخست وزیر عراق در بغداد با عربستان است.

رییس انجمن دوستی ایران و چین با اشاره به اینکه نیازی حضور ناوهای جنگی آمریکایی ها، انگلیسی ها و فرانسوی ها در منطقه خلیج فارس نیست افزود: کشورهای آمریکا، انگلیس و فرانسوی چه کاره هستند که وارد منطقه ای که متعلق به ما هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازی به حضور کشورهای بیگانه در خلیج فارس نیست

نیازی به حضور کشورهای بیگانه در خلیج فارس نیست