مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 10:222022-05-11اقتصادي

ذخیره سازی کافی کالاهای اساسی در همدان


استاندار همدان با بیان اینکه در استان ذخیره سازی کافی برای کالاهای اساسی انجام شده است گفت: نهاده های دامی و خوراک مرغ تا سه ماه آتی تامین شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در جلسه مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها اظهار کرد: بازرسی ها باید به صورت هدفمند، هوشمند و برنامه ریزی شده انجام و اجرا شود.

وی با بیان اینکه حضور تمام وقت مدیران دستگاه های اجرایی در استان و دسترسی تمام وقت برای اداره امور مربوطه، ضروری است گفت: در حوزه تأمین مرغ نگرانی و محدودیت خاصی وجود ندارد و همچنین میزان جوجه ریزی در استان نیز نسبت به گذشته اضافه شده است.

استاندار همدان با بیان اینکه محدودیت هایی که در حوزه نهاده های دامی وجود داشت، از بین رفته است افزود: نهاده های دامی و خوراک مرغ تا سه ماه آتی تامین شده است.

وی با بیان اینکه ذخائر گوشت منجمد استان در سطح بسیار قابل قبولی است و شکر مورد نیاز استان نیز تامین شده است تأکید کرد: سهمیه استانی روغن تخصیص یافته و استان از مزیت نسبی در این حوزه برخوردار است.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه ورودی روغن به بازار استان بیش از میانگین مصرف ماه های گذشته گزارش شده است عنوان کرد: مردم با آرامش خاطر و به میزان مصرف خرید های خود را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخیره سازی کافی کالاهای اساسی در همدان

ذخیره سازی کافی کالاهای اساسی در همدان