مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 10:222022-05-11سياسي

برگزاری 12 هزار محفل انس با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان


برنامه های اجرا شده توسط ستاد عملیات ماه مبارک رمضان در سازمان دارالقرآن الکریم توسط حجت الاسلام مهدی اخوان صباغ رییس سازمان دارالقرآن الکریم تشریح شد.

- ، حجت الاسلام مهدی اخوان صباغ رییس سازمان دارالقرآن الکریم و مسئول ستاد عملیات رمضان سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص برگزاری برنامه های اجرا شده توسط ستاد عملیات ماه مبارک رمضان در سازمان دارالقرآن الکریم گفت: کارگروه های عملیات ماه مبارک رمضان سال 1401 سازمان تبلیغات اسلامی با دو شعار به امید خدا و ماه امید و با محوریت انس با قرآن کریم و امید آفرینی در جامعه برنامه ریزی و به اجرا در آمد.

وی افزود: این برنامه ها با تشکیل 15 کارگروه و با توجه به سیاست های موضوع جهاد تبیین شکل گرفت و برنامه های متعددی نیز در سطح ستاد و استان ها به اجرا در آمد.

وی اظهار داشت: فعالیت های قرآنی عملیات رمضان در سایر استان ها نیز به زودی جمع بندی و اطلاع رسانی خواهد شد.

12 هزار محفل انس با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان مهدی اخوان صباغ با اشاره برنامه های اجرا شده توسط ستاد عملیات رمضان گفت: برگزاری 12 هزار محفل انس با قرآن کریم در قالب محافل جزءخوانی، محافل محله محور، کرسی های ثابت تلاوت، محفل انس با قرآن کریم با حضور رییس قوه قضاییه و فعالان قرآنی و همچنین برگزاری نشست بانوان اندیشه ورز با حضور معا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 12 هزار محفل انس با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان

برگزاری 12 هزار محفل انس با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان