مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 09:322022-05-11فرهنگي

تجربه کیت بلانشت از همکاری با فیلمسازان مرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از این دی وایر کیت بلانشت برنده جایزه اسکار است که همچون آفتاب پرست در ابعادی باورنکردنی در نقش های متفاوت رنگ عوض می کند: - بلانشت می گوید کارگردان های مرد متوجه نیستند که راه های دیگری هم برای گیرا بودن وجود دارد که همه هم جنبه جنسی ندارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از این دی وایر کیت بلانشت برنده جایزه اسکار است که همچون آفتاب پرست در ابعادی باورنکردنی در نقش های متفاوت رنگ عوض می کند: از به تصویر کشیدن فیلیس اشلفلی در خانم آمریکا گرفته تا باب دیلان در من آنجا نیستم و کاترین هپبورن در هوانورد ؛ بلانشت هیچ ابایی ندارد که روی پرده سینما اصلاً قابل تشخیص نباشد.

اتفاقاً یکی از استعداد های بی شمارش همین است که در فیلم بیانیه در سال 2015 نیز به طور کامل به نمایش گذاشت.

بلانشت در این فیلم نقش مردی بی خانمان، فردی دانشمند، سخنران مراسم ختم، لات بی سروپای پر از خالکوبی، گزارشگر، معلم و هفت شخصیت دیگر مرد و زن، فرهیخته و درب وداغان را ایفا کرده است.

بلانشت در مصاحبه ای مشترک با عکاس فمینیست، سیندی شرمن، به نیویورک تایمز گفت: در طی این سال ها متوجه شدم که ارتباط من با طراحان لباس و گروه گریم بسیار عمیق و پیچیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجربه کیت بلانشت از همکاری با فیلمسازان مرد

تجربه کیت بلانشت از همکاری با فیلمسازان مرد