مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 09:072022-05-11ورزشي

فدراسیون فوتبال: تدارک زیرساخت حضور زنان در ورزشگاه ها


سرپرست فدراسیون فوتبال در مورد ورود بانوان به ورزشگاه ها خاطرنشان کرد: در جریان مسابقات مقدماتی جام جهانی در برخی از ورزشگاه ها شاهد حضور بانوان در مسابقات تیم ملی بودیم که هر چند در برخی ورزشگاه ها زیرساخت لازم فراهم نشده اما مصمم هستیم تا حضور بانوان .

- سرپرست فدراسیون فوتبال در مورد ورود بانوان به ورزشگاه ها خاطرنشان کرد: در جریان مسابقات مقدماتی جام جهانی در برخی از ورزشگاه ها شاهد حضور بانوان در مسابقات تیم ملی بودیم که هر چند در برخی ورزشگاه ها زیرساخت لازم فراهم نشده اما مصمم هستیم تا حضور بانوان در ورزشگاه ها به صورت مطلوب و مناسب مهیا شود.

سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: زیرساخت های لازم برای حضور بانوان در ورزشگاه های کشور در حال مهیا شدن است و امیدواریم به زودی شاهد حضور بانوان در ورزشگاه های مختلف کشور باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ میرشاد ماجدی در پایان مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان اردبیل در جمع خبرنگاران با ابراز خرسندی از حضور در استان قهرمان پرور و شهیدپرور اردبیل، برگزاری مجمع انتخاباتی فوتبال را یک رخداد شایسته و مناسب توصیف کرد و افزود: به رغم وجود پالس های منفی، ارکان و اعضای مجمع که پایه های اصلی فوتبال استان اردبیل هستند در این مجمع حضور داشته و شاهد برگزاری مجمعی با رعایت قوانین و مقررات طبق اساس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فدراسیون فوتبال: تدارک زیرساخت حضور زنان در ورزشگاه ها

فدراسیون فوتبال: تدارک زیرساخت حضور زنان در ورزشگاه ها