مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 08:372022-05-11اجتماعي

حفظ دستاوردها و صیانت از مجموعه مدیریت شهری


مدیرعامل شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران گفت: حفظ دستاوردها و صیانت از مجموعه مدیریت شهری وظیفه تمامی کارکنان شهرداری تهران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، آیین معارفه مدیر بازرسی شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران با حضور فریدون رضوی کیا مدیرعامل شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران و محمّدرسول سوداگر مدیر بازرسی سازمان بازنشستگی شهرداری تهران،  برگزار شد.

رضوی کیا، مدیرعامل شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران در این جلسه گفت که حفظ دستاوردها و صیانت از مجموعه مدیریت شهری به عنوان نهاد خدمت رسان به شهروندان از وظایف تمامی مدیران و کارکنان شهرداری تهران، سازمان ها و شرکت های وابسته است.

مدیرعامل شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران با تاکید بر این نکته که وجود دستگاه های نظارتی با هدف تسهیل در انجام امور، افزایش دقت و تلاش بیشتر در راستای ارایه خدمات مطلوب به شهروندان است، عنوان کرد: ما در مجموعه شرکت عمرانی کارکنان حضور نهادهای نظارتی را راهگشا و به عنوان مشاوری امین در کنار خود می بینیم که با بهره گیری از پیشنهادات و تجارب آنها به موفقیت روز افزون در انجام مطلوب و بهینه کارها خواهیم رسید.

رضوی کیا با بیان اینکه حوزه بازرسی 2 بُعد دارد، اضافه کرد: یکی بُعد درونی بازرسی است که باید در سه مرحله (قبل، حین و بعد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ دستاوردها و صیانت از مجموعه مدیریت شهری

حفظ دستاوردها و صیانت از مجموعه مدیریت شهری