مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 08:172022-05-11حوادث

برخورد قاطع مرزبانان با قاچاقچیان گندم و آرد/ صادرات فقط با بررسی دقیق بارنامه


طی 24 ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند، در این بسته خبری اخبار پلیسی روز را بخوانید.

- ، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی ناجا در بازدید از یگان های مرزی شهرستان خرمشهر منطقه نهرخین در جمع خبرنگاران با اشاره به کشفیات مرزبانان از ابتدای سال جاری تاکنون، گفت: شاخص های امنیتی و کشفیات سلاح و مهمات، احشام و اقلام مورد نیاز مردم از ابتدای امسال تاکنون افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه مرزبانان با قاچاقچیان آرد و گندم برخورد خواهند کرد، افزود: با تلاش شبانه روزی مرزبانان در مرزهای آبی و خشکی و گذرگاه های مرزی از ابتدای سال 1401 تا به امروز 4 تن و 911 کیلوگرم آرد، 30 تن و 950 کیلوگرم شکر و 62 تن و 855 لیتر روغن کشف شده است.

گودرزی با تأکید بر اینکه آمار کشفیات انواع کالای قاچاق در مرزها مدام به مردم ارائه می شود و قابل دسترسی است، ادامه داد: در مواردی قاچاقچیان به دلیل اختلاف قیمت فاحش بین ایران و کشورهای همسایه، سعی بر قاچاق کالاهای اساسی از گذرگاه های رسمی کشور را دارند که مرزبانان به طور قطع با این اقدام آنها برخورد می کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه اطمینان می دهیم صادرات کالا فقط با بررسی دقیق بارنامه در مرز انجام می شود و سازوکار برای عبور غیرقانونی کامیون های حمل بار به ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع مرزبانان با قاچاقچیان گندم و آرد/ صادرات فقط با بررسی دقیق بارنامه

برخورد قاطع مرزبانان با قاچاقچیان گندم و آرد/ صادرات فقط با بررسی دقیق بارنامه