مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 07:572022-05-11بين الملل

پوتین ممکن است به روش هایی شدیدتر در اوکراین روی آورد


مدیر اطلاعات ملی آمریکا با ارائه ارزیابی جامعه اطلاعاتی این کشور از روند درگیری ها در ماه های آینده در اوکراین، اعلام کرد که این احتمال وجود دارد که روسیه متوسل به روش هایی شدیدتر شود.

- به نقل از سی ان ان، آوریل هاینس مدیر اطلاعات ملی ایالات متحده در کنگره این کشور اعلام کرد که جامعه اطلاعاتی آمریکا بر این باور است که عملیات نظامی روسیه در اوکراین احتمالاً در ماه های آینده غیر قابل پیش بینی تر و شدیدتر خواهد شد.

هاینس که در برابر کمیته نیروهای مسلح مجلس سنا صحبت می کرد، تصویری نامشخص از مرحله بعدی عملیات روسیه در اوکراین ارائه داد.

وی گفت که پیش بینی حرکت بعدی ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه تا حدی دشوار است زیرا پوتین با ناهماهنگی بین جاه طلبی های خود و توانای های نظامی متعارف فعلی روسیه مواجه است .

هاینس همچنین لفزود که شرایط میدانی ممکن است احتمال روی آوردن رییس جمهور روسیه به استفاده از روش های شدیدتر را افزایش دهد که می تواند شامل اعمال حکومت نظامی، تغییر جهت تولید صنعتی و یا اقدامات نظامی بالقوه تشدید کننده باشد .

مدیر اطلاعات ملی آمریکا همچنین ادامه که جامعه اطلاعاتی بر این باور نیست که پوتین به استفاده از سلاح های هسته ای روی می آورد مگر اینکه احساس کند تهدیدی وجودی برای روسیه وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوتین ممکن است به روش هایی شدیدتر در اوکراین روی آورد

پوتین ممکن است به روش هایی شدیدتر در اوکراین روی آورد