مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 22:572022-05-10سياسي

وظیفه اصلی سپاه، حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است


فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه سپاه درعرصه های مختلفی درحال انجام وظیفه است، عنوان کرد: یکی از مسئولیت های بزرگ سپاه، - همدان- فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه سپاه درعرصه های مختلفی درحال انجام وظیفه است، عنوان کرد: یکی از مسئولیت های بزرگ سپاه، حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار مظاهر مجیدی سه شنبه در مراسم رزمایش فاطمیون شهرستان تویسرکان بیان کرد: در راستای هفته بسیج، بسیج سازندگی با کمک گروه های جهادی شهرستان در شهرستان تویسرکان سازماندهی شده و توانسته اند در عرصه های مختلفی فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه این گروه های جهادی در رزمایش فاطمیون در راستای اقتصاد مقاومتی، پزشکی، تولید، اشتغال و کارهای هنرمندانه درحال فعالیت هستند، افزود: از مردم و به خصوص خانواده های تویسرکانی تقدیر وتشکر می کنیم که فرزندان خود را در گروه های جهادی حمایت می کنند و باعث می شوند این افراد برای کارهای بزرگ تر جهادی تربیت شوند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با تاکید براینکه این لطف خداوند متعال است که بتوانیم از ظرفیت این گروه های جهادی استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: در آینده از توان این افراد می توان برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی استفاده بهتر کنیم و از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه اصلی سپاه، حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است

وظیفه اصلی سپاه، حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است