مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 20:272022-05-10ورزشي

خراسان جنوبی میزبان مسابقات قهرمانی و اردوهای تیم ملی بدمینتون می شود


نایب رییس فدراسیون بدمینتون از میزبانی مسابقات قهرمانی کشوری و برگزاری اردوهای آمادگی تیم ملی در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: برای برگزاری دوره های آموزشی و کارگاههای دانش افزایی مربیگری و داوری نیز در استان آمادگی داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، فریبا مددی نایب رییس فدراسیون بدمینتون کشورمان بعد از ظهر امروز در مجمع عمومی انتخاب رییس هیأت خراسان جنوبی اظهار داشت: گفت: با توجه به ظرفیت و قابلیت های موجود باید طرح استعدادیابی و نخبه پروری محور اصلی فعالیت هیات های ورزشی در استانها باشد.

وی افزود: ارائه طرح های راهبردی و چشم اندازهای مبتنی بر ترسیم اهداف متعالی با بهره گیری از نیروهای علمی و تخصصی می تواند زمینه کسب سکوهای قهرمانی خراسان جنوبی را در حوزه ملی و بین المللی  فراهم نماید.

    نایب رییس فدراسیون بدمینتون تصریح کرد: میزبانی از اردوهای تیم ملی و برگزاری مسابقات قهرمانی کشوری در خراسان جنوبی می تواند زمینه کشف استعدادهای بالقوه ورزشی و جذب علاقمندان به این رشته ورزشی را مهیاکند.

  مددی از حمایت و مساعدت فدراسیون بدمینتون در خصوص میزبانی از مسابقات قهرمانی کشوری و برگزاری اردوهای آمادگی تیم ملی در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: برای برگزاری دوره های آموزشی و کارگاههای دانش افزایی مربیگری و داوری نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان جنوبی میزبان مسابقات قهرمانی و اردوهای تیم ملی بدمینتون می شود

خراسان جنوبی میزبان مسابقات قهرمانی و اردوهای تیم ملی بدمینتون می شود