مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 18:522022-05-10سياسي

ثبت و ضبط خاطرات روزهای خاص باید مردمی باشد


دبیر جبهه فرهنگی و اجتماعی انقلاب گیلان با اشاره به اینکه ارادت به بزرگانی همانند سردار سلیمانی و میرزا کوچک خان هویت مردم استان است، گفت: - ، حجت الاسلام مجتبی پوریوسفی عصر سه شنبه در آیین رونمایی از کتاب سردار گیله مردان مجموعه خاطرات مردم گیلان از ایام شهادت سردار سلیمانی در خانه میرزا کوچک جنگلی اظهار کرد: ثبت روایت های مربوط به روز تشییع سردار سلیمانی، هر چه که از این گنجینه فاصله می گیریم ضرورت بیشتری پیدا می کند.

دبیر جبهه فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی گیلان افزود: تا زمانی که خانواده شهدا هستند و تاریخ انکار نشده و جای جلاد و شهید را عوض نکرده اند باید این مفاهیم را ثبت کنیم زیرا همین مفاهیم زمینه ساز ظهور امام عصر (عج) خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه ثبت و ضبط خاطرات باید مردمی باشد، گفت: این کتاب از دل مردم و برای مردم است و مانند چنین روایت هایی باید توسط خود مردم به منصه ظهور برسد.

حجت الاسلام پوریوسفی ادامه داد: ارادت به بزرگانی نظیر سردار سلیمانی و میرزا کوچک جنگلی هویت مردم این استان است و شایعات و حرف های بی اساس در این خصوص صحت ندارد.

گفتنی است که در پایان این مراسم از کتاب سردار گیله مردان با حضور تعدادی از هنرمندان، نویسندگان و فرهیختگان استان گیلان رونمایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت و ضبط خاطرات روزهای خاص باید مردمی باشد

ثبت و ضبط خاطرات روزهای خاص باید مردمی باشد