مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 14:522022-05-10ورزشي

موقعیت دراماتیک تیم نساجی و هوادارانش انگیزه ساخت مستند امید شهر خسته بود


کارگردان مستند «امید شهر خسته» با اشاره به اینکه تاریخچه ورزش و المپیک همچون یک هنر والا است، گفت: درباره ورزش زنان فیلم خواهد ساخت.

- موقعیت دراماتیک تیم نساجی و هوادارانش انگیزه ساخت مستند امید شهر خسته بود کارگردان مستند امید شهر خسته با اشاره به اینکه تاریخچه ورزش و المپیک همچون یک هنر والا است، گفت: درباره ورزش زنان فیلم خواهد ساخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران، مریم الهامیان یکی از کارگردان های مستند امید شهر خسته که این روزها از طریق سایت هاشور به اکران آنلاین در آمده است درباره موضوع این فیلم گفت: فیلم امید شهر خسته درباره قائم شهر و هواداران تیم نساجی مازندران است یعنی در طول فیلم با 2 هوادار ویژه این تیم همراه می شویم تا 6 هفته پایانی بازی های لیگ دسته یک فوتبال ایران را به تصویر بکشیم، در پایان این بازی ها، تیم برنده به لیگ برتر راه می یابد.

امید راهیابی نساجی مازندران نسبت به دیگر رقیبانش برای راهیابی به لیگ برتر بسیار پایین است اما درنهایت می بینیم که این تیم پس از 24 سال حضور در لیگ دسته یک، با تفاضل گل بالا در بازی پایانی به لیگ برتر راه می یابد.

او درباره علاقه خود به ورزش و تیم نساجی مازندران اظهار کرد: ورزش همچون هنر یکی از والاترین خروجی های انسان و یکی از باارزش ترین چیزهایی ست که در فرهنگ انسانی رشد کرده است؛ کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موقعیت دراماتیک تیم نساجی و هوادارانش انگیزه ساخت مستند امید شهر خسته بود

موقعیت دراماتیک تیم نساجی و هوادارانش انگیزه ساخت مستند امید شهر خسته بود