مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 13:522022-05-10بين الملل

جاسوس افزار اسراییلی، کار دست مدیر اطلاعات اسپانیا داد


دولت اسپانیا در پی رسوایی جاسوس افزار «پگاسوس» در این کشور، رییس مرکز ملی اطلاعات اسپانیا را برکنار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، در شرایطی که هدف قرار گرفتن سیاستمداران اسپانیایی با جاسوس افزار ساخت یک شرکت رژیم صهیونیستی همچنان خبرساز است، مدیر سازمان اطلاعاتی اسپانیا در رابطه با این رسوایی برکنار شد.

خبرگزاری رویترز گزارش داد، روزنامه اسپانیایی الپاییس به نقل از منابع وابسته به دولت این کشور که نخواستند نامشان فاش شود خبر داد، دولت اسپانیا پاز استبان مدیر مرکز ملی اطلاعات این کشور را برکنار کرد.

طی ماه گذشته به دنبال انتشار یافته تحقیقاتی آزمایشگاه سیتیزن لب دانشگاه تورنتو کانادا درباره حمله به چهره های مختلف اروپایی با جاسوس افزار پگاسوس ساخت شرکت ان اس او رژیم صهیونیستی، خبرهایی درباره جاسوسی از جنبش استقلال کاتالونیا منتشر شد.

اعضای حزب جمهوری خواه چپگرای حامی استقلال کاتالونیا (ERC) که متحد کلیدی دولت پدرو سانچز نخست وزیر اسپانیا در پارلمان است، گفت تا زمانی که دولت اقداماتی را برای بازگرداندن اعتماد انجام ندهد، از دولت حمایت نخواهد کرد.

با گذشت چند روز بعد از انتشار گزارش تحقیقاتی یافته تحقیقاتی آزمایشگاه سیتیزن لب ،  دولت اسپانیا اعلام کرد که مقامات این کشور جاسوس افزار پگاسوس را د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاسوس افزار اسراییلی، کار دست مدیر اطلاعات اسپانیا داد

جاسوس افزار اسراییلی، کار دست مدیر اطلاعات اسپانیا داد