مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 13:072022-05-10حوادث

انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در مرزهای شرقی کشور


فرمانده مرزبانی انتظامی کشور از انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات توسط مرزبانان استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

- ، سردار احمدعلی گودرزی، گفت: مرزبانان غیور هنگ مرزی زابل در یک اقدام اطلاعاتی و برنامه ریزی شده از فعالیت یک باند قاچاق سلاح در منطقه مرزی قرقری مطلع شدند که بلافاصله تمهیدات لازم را به کار گرفته و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مرزبانان استان سیستان و بلوچستان در هنگ مرزی زابل با اجرای کمین هدفمند و اجرای تاکتیک مناسب به محل مورد نظر اعزام که در همین حین متوجه حضور یک دستگاه خودرو در منطقه شده که مأموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح برای بازدید و بازرسی از خودروها اقدام به صدور اخطار کردند.

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور تصریح کرد: قاچاقچیان توجهی به دستور مرزداران نکرده و شروع به تیراندازی به سمت مأموران کردند که به علت حجم زیاد آتش مرزداران، قاچاقچیان در این امر ناکام ماندند.

سردار گودرزی به توفیق مرزبانان اشاره و اظهار کرد: مرزداران هنگ مرزی زابل در این عملیات، موفق شدند ضمن توقیف یک دستگاه خودرو و دستگیری یک قاچاقچی، 18 قبضه سلاح کلاش، 3 قبضه مینی کلاش، 3 قبضه نارنجک تفنگی 40 میلی متری، یک قبضه گرینوف به همراه یک عدد لوله یدک و یک قبضه تپانچه به همراه مقادیر قابل توجهی مهمات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در مرزهای شرقی کشور

انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در مرزهای شرقی کشور