مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 11:372022-05-10سياسي

«انریکه مورا» در تهران به دنبال چیست؟


«انریکه مورا» هماهنگ کننده گفت وگوها در وین بعد از توافق اخیر بورل و امیرعبداللهیان قرار است برای دومین بار در سال جاری به تهران بیاید و به گفته خطیب زاده کارویژه اش انتقال پیام است و باید منتظر بود که با چه موضوعاتی در تهران خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، انریکه مورا معاون مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ کننده گفت وگوهای وین بعد از دو ماه وقفه ایجاد شده در مذاکرات وین قرار است برای دومین بار در سال جدید شمسی به تهران بیاید.

سفری که در پی پیشنهاد جوزپ بورل مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در گفت وگوی تلفنی با حسین امیرعبداللهیان و استقبال وزیر خارجه ایران انجام می شود.

آنگونه که سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه روز دوشنبه 19 اردیبهشت ماه در نشست خبری با خبرنگاران اعلام کرد دیدار مورا با علی باقری مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران تاکنون قطعی شده است.

البته وی یادآور شد که مورا درخواست هایی را برای ملاقات با مقامات ایرانی در داخل و خارج وزارت امور خارجه نیز مطرح کرده است.

سوم اردیبهشت ماه جوزپ بورل و امیرعبداللهیان تلفنی گفت وگو کردند و مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا طولانی شدن تنفس در مذاکرات را سازنده نخواند و پیشنهاد کرد که گفت وگوها مجددا بین نماینده اتحادیه ارو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«انریکه مورا» در تهران به دنبال چیست؟

«انریکه مورا» در تهران به دنبال چیست؟