مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 11:022022-05-10سياسي

حامیان دولت روحانی و مسببان وضع موجود اشک تمساح نریزند


نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی گفت: جریان اصلاحات و حامیان دولت تدبیر و امید خود مسببان وضع موجود بوده و نمی توانند در قامت دایه مهربان تر از مادر اشک تمساح بریزند.

- ، محسن زنگنه در جلسه علنی امروز (سه شنبه، 20 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور، اظهار داشت: بزرگ ترین معضل اقتصادی کشور که کمر خانواده ها را خم و نفس کشیدن را برای جمعی از هموطنانمان سخت کرده، تورم و گرانی است.

دولت روحانی وابستگی غذایی کشور را افزایش داد وی بیان کرد: اولین علت گرانی ها، میراث به جا مانده از دولت تدبیر و امید است.

دولت قبل با اتخاذ سیاست های ضدتولید باعث افزایش سرسام آور هزینه های تولید شد و با رد سیاست خودکفایی، وابستگی غذایی کشور را افزایش و با اتخاذ راهبرد ارز 4200 تومانی برای 25 کالای اساسی، بزرگ ترین ضربه را به امنیت غذایی، صنعت دام و طیور و کشاورزی محصولات کشاورزی وارد کرد.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت قبل به بهانه CFT و FATF، نظام طبیعی ورود و خروج ارز به کشور را مختل و با راه اندازی سامانه نیما به بهانه اطمینان از بازگشت ارز صادراتی، مبادله ارز را در انحصار بانک مرکزی درآورد و بیشترین ضربه را به صادرکنندگان و تولید کشور وارد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حامیان دولت روحانی و مسببان وضع موجود اشک تمساح نریزند

حامیان دولت روحانی و مسببان وضع موجود اشک تمساح نریزند