مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 10:172022-05-10سياسي

شهرداری شتاب دهنده کسب وکارهای دانش بنیان ایجاد کند


عضو شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه شهرداری می تواند شتاب دهنده کسب وکارهای دانش بنیان ایجاد کند گفت: بستر راه اندازی شتاب دهنده در شهرداری فراهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حمید بادامی نجات پیش از ظهر امروز در جلسه صحن شورا اظهار کرد: با توجه به نوع فعالیت و کار شهرداری راه اندازی شتاب دهنده برای مدیریت شهری ضرورتی اجتناب ناپذیر است که می توان از ایده های شرکت های دانش بنیان بهره گرفت.

وی با اشاره به راه اندازی و نهادینه شدن شتابدهنده ها در کشور اضافه کرد: در شهر همدان چند شتابدهنده در حوزه های مختلف راه اندازی شده و وظیفه این شتابدهنده ها این است که تیم های مختلف دانشگاهی تشکیل و ایده ها را جذب کرده و رویدادی را در دانشگاه با برگزاری فراخوان برگزار می کنند.

این عضو شورای اسلامی شهر همدان یادآور شد: مرکز پژوهش های شورای شهر همدان در این زمینه در دوره پنجم شورا دو دوره با عنوان ایده شهر طرح شتاب دهنده راه اندازی کرد.

وی با بیان اینکه شهرداری همدان بستر راه اندازی شتاب دهنده ها در فرهنگسرای کسب و کار را دارد، گفت: می توان با این امر در زمینه مدیریت شهری تیم هایی را تشکیل داده و ایده ها را جذب و از آنها تجاری سازی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری شتاب دهنده کسب وکارهای دانش بنیان ایجاد کند

شهرداری شتاب دهنده کسب وکارهای دانش بنیان ایجاد کند