مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 10:122022-05-10اقتصادي

کارخانه صنعت ساز کشور در گیرودار ضمانت نامه بانکی/ سهامدار آذرآب تغییر می کند


آذرآب از صنایع بزرگ و توانمند کشور است که خود می تواند نجات بخش صنایع کشور باشد، اما متاسفانه به دلیل نداشتن سهامدار بااهل با چالش های بزرگی مواجه است و امروز تنها با 10 درصد ظرفیت کار می کند، - خبرگزاری فارس ـ اراک؛ شرکت صنعت ساز  آذرآب اراک که زمانی غول صنعت خاورمیانه در طراحی و ساخت پروژه های نیروگاهی، پالایشگاهی، پتروشیمی و.

بود، این روزها در سکوت سالن های خالی از کار نفس می کشد و چشم امید به روزنه ای از حمایت دوخته است تا باردیگر چرخ های تولید در آن به صدا درآید.

شرکت صنایع آذرآب که توانایی خود را با اجرای طرح های بزرگ ملی همچون ساخت دیگ های بخار نیروگاه حرارتی شهید رجایی، نیروگاه سیکل ترکیبی قم، نیروگاه شازند اراک، همچنین ساخت مخازن، مبدل ها و برج ها در پروژه های واحد روغن سازی پالایشگاه اصفهان، پالایشگاه گاز کنگان، مجتمع پتروشیمی اراک و پالایشگاه اراک به اثبات رسانده است، امروز به دلیل نبود نقدینگی و ضمانت نامه ناتوان از اخذ سفارش است و کارگرانش در سالن های خالی از کار تمنای کار می کنند.

در سال 94، حدود 33 درصد از سهام این ابرصنعت با اعتبار بانک کشاورزی به فردی به نام پرنا واگذار شد و این واگذاری نادرست کافی بود تا یک عمر آذرآب  در منجلاب مشکلات و گرفتاری ها اسیر شود و همچنان تاوان این واگذاری اشتباه را پس بدهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه صنعت ساز کشور در گیرودار ضمانت نامه بانکی/ سهامدار آذرآب تغییر می کند

کارخانه صنعت ساز کشور در گیرودار ضمانت نامه بانکی/ سهامدار آذرآب تغییر می کند