مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 10:022022-05-10بين الملل

اولیانوف: تصمیم ترامپ مسبب معضلات فعلی است


نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین اعلام کرد که سیاست جمهوری خواهان و به ویژه رییس جمهور سابق آمریکا در قبال ایران و برجام هیچ دستاورد مثبتی به همراه نداشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، میخاییل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان بین المللی در وین یک بار دیگر اقدام دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا را در خروج یک جانبه از توافق هسته ای با ایران موسوم به برجام و در پیش گرفتن سیاست فشار حداکثری برضد دولت و مردم ایران، محکوم کرد و آن را عامل بروز معضلات عدیده دانست.

وی در همین رابطه در پیامی توییتری نوشت: تصمیم ترامپ برای خروج از برجام مشکلات بزرگی را برای دیپلماسی چندجانبه، ثبات در منطقه، عدم اشاعه هسته ای و وضعیت بشردوستانه در ایران ایجاد کرد.

اینها نتایج منفی اصلی این اقدام هستند.

اولیانوف در ادامه پیامش نوشت: آیا از دیدگاه جمهوری خواهان نتایج مثبتی حاصل شد؟ اولیانوف پیشتر و در طول مذاکرات وین برای برچیدن تحریم های اعمال شده برضد ایران نیز بارها به این مسئله اشاره کرده بود.

این در حالی است که مقامات کنونی کاخ سفید از جمله آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا نیز بارها اذعان داشته اند که اقدام یکجانبه و قلدرمآبانه ترامپ در خروج از برجام و سیاست فشار حداکثری وی، شکست خورده و عملاً نتیجه ای مثبت برای واشنگتن در پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولیانوف: تصمیم ترامپ مسبب معضلات فعلی است

اولیانوف: تصمیم ترامپ مسبب معضلات فعلی است