مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 09:172022-05-10سياسي

352 گروه جهادی به مناطق محروم کرمانشاه اعزام شدند


دبیر مجمع جهادگران استان کرمانشاه از اعزام 352 گروه جهادی به مناطق محروم استان در هفته بسیح سازندگی خبر داد و گفت: در این هفته، 33 پروژه آب رسانی توسط جهادگران اجرایی می شود.

- علی تنها سیدحسینی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: تعداد یک هزار و 853 گروه جهادی در سطح استان کرمانشاه فعالیت دارند.

وی با اشاره به سالروز تأسیس بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری افزود: در هفته بسیج سازندگی تعداد 352 گروه جهادی برای خدمات رسانی به مناطق محروم در سطح استان کرمانشاه اعزام شده اند.

دبیر مجمع جهادگران استان کرمانشاه تصریح کرد: در این هفته، 33 پروژه آب رسانی توسط جهادگران اجرایی می شود که 21 مورد آن در روستاهای دهستان جلالوند، سرفیروز آباد، شش روستای بخش کوزران و شش روستای بخش مرکزی سنقروکلیایی خواهد بود.

حسینی ادامه داد: ساخت صد واحد مسکونی با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) برای افراد تحت پوشش کمیته از دیگر برنامه های گروه های جهادی در هفته بسیج سازندگی خواهد بود.

وی در پایان گفت: اعزام پزشک عمومی و متخصص برای ویزیت رایگان و داروی رایگان برنامه دیگر جهادگران است که رزمایش اول آن روز سه شنبه هفته جاری در شهر کوزران اجرا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

352 گروه جهادی به مناطق محروم کرمانشاه اعزام شدند

352 گروه جهادی به مناطق محروم کرمانشاه اعزام شدند