مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 23:272022-05-09سياسي

750 تن کالای احتکار شده در ارومیه کشف شد


روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای از کشف 750 تن کالای احتکار شده توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) اطلاعات این قرارگاه در ارومیه خبر داد.

- ، روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای اعلام کرد: به فضل الهی و با رصد دقیق و اشراف اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان (عج) در اطلاعات قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه، یک انبار احتکار با بیش از 750 تن کالای اساسی در شهرستان ارومیه استان آذربایجان غربی شناسایی و کشف شد.

کالاهای اساسی احتکاری کشف شده از این انبار که در یک واحد راکد تولیدی در جاده مهاباد _ ارومیه واقع نگهداری می شد، شامل 350 تن آرد صنف، 350 تن روغن جامد، 48 تن شکر، 50 کیسه آرد خبازی و 15 بشکه 200 لیتری اسانس خارجی است که با هماهنگی مرجع قضایی مقرر شد این اقلام با نظارت سازمان تعزیرات حکومتی به کارخانجات فعال این بخش ها تحویل گردد.

در این اطلاعیه آمده است، برخورد با اخلال گران در بازار و محتکران کالاهای اساسی و موردنیاز مردم دستور کار جدّی سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار داشته و شهروندان عزیز می توانند گزارش های خود در این زمینه ها را به ستاد خبری سازمان با شماره 114 اعلام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

750 تن کالای احتکار شده در ارومیه کشف شد

750 تن کالای احتکار شده در ارومیه کشف شد