مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 20:222022-05-09اقتصادي

سوت زن های بورس جایزه گرفتند


دو پرونده ای که حکم آن را کمیته رسیدگی به تخلفات سازمان بورس صادر کرده، مربوط به گزارش سایت قطره و به نقل ازتخلف مردم در سال 1399 بوده که پس از طی روند حقوقی و تجدید نظر، - منجر به 2 رای قطعی برای 2 ناشر شده است.

رییس اداره دیده بان سلامت بازار سرمایه گفت: در پی سوت زنی و گزارش تخلف از سوی مردم در سال 99، دو پرونده تشکیل شد که حکم آن را کمیته رسیدگی به تخلفات سازمان بورس صادر کرد.

سعید ابراهیمی رییس اداره دیده بان سلامت بازار سرمایه در گفت وگو با فارس، اعلام کرد: دو پرونده ای که حکم آن را کمیته رسیدگی به تخلفات سازمان بورس صادر کرده، مربوط به گزارش سایت قطره و به نقل ازتخلف مردم در سال 1399 بوده که پس از طی روند حقوقی و تجدید نظر، منجر به 2 رای قطعی برای 2 ناشر شده است.

رییس اداره دیده بان سلامت بازار سرمایه گفت: در سال 1400 نیز 1672 گزارش سوت زنی از تخلفات ناشران، بازار، نهادهای مالی و فضای مجازی به سامانه دیده بان سلامت واصل شده که همه آنها بررسی شده و از این تعداد 383 مورد حائز شرایط ناهنجاری بود.

وی افزود: پس از کارشناسی های متعدد و راستی آزمایی بر روی این گزارشات، تکمیل مستندات و مصاحبه با مطلعان و نامه نگاری های متعدد، در نهایت، 31 گزارش در سال 1400 به معاونت حقوقی ارسال شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوت زن های بورس جایزه گرفتند

سوت زن های بورس جایزه گرفتند