مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 18:122022-05-09سياسي

رفع موانع سرمایه گذاری در توسعه زیرساخت های گردشگری یزد


وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با تاکید بر توجه به بافت تاریخی و مذهبی یزد، خواستار رفع موانع سرمایه گذاری در زیرساخت های گردشگری یزد شد.

- ، سید عزت الله ضرغامی، روز دوشنبه 19 اردیبهشت 1401 با استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست، طاهره قیومی مشاور و مسئول پیگیری های ویژه وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و حسین پارساییان دستیار استاندار یزد حضور داشتند.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این دیدار گفت: با توجه به اینکه استان یزد گردشگرپذیر است، باید در طول سال ستاد خدمات سفر برای ارائه خدمات به گردشگران فعالیت داشته باشد.

وی افزود: اطلاع رسانی نیز نقش مهمی در ارائه خدمات بهتر به گردشگران دارد و به این منظور باید شبکه اطلاع رسانی و پاسخگویی به مسافران همیشه فعال باشد.

در این دیدار مهران فاطمی استاندار یزد از اجرای طرح های گردشگری دانش بنیان در این استان به عنوان پایلوت گردشگری اعلام آمادگی کرد و گفت: از تمامی طرح های دانش بنیان در حوزه گردشگری استقبال می کنیم.

وی در ادامه درباره موضوعات قابل تفویض اختیار به استان ها، تسهیلات برای توسعه کسب وکار و سرمایه گذاری توسط سرمایه گذاران داخلی و خارجی به منظور توسعه زیرساخت ها مواردی را مطرح کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع موانع سرمایه گذاری در توسعه زیرساخت های گردشگری یزد

رفع موانع سرمایه گذاری در توسعه زیرساخت های گردشگری یزد