مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 15:572022-05-09اقتصادي

پرداخت 9 میلیارد تومان کمک هزینه تحصیل به مددجویان کرمانشاهی


معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از پرداخت 9 میلیارد تومان کمک هزینه تحصیل به مددجویان کرمانشاهی خبر داد.

- اظهار کرد: در سال تحصیلی 1401-1400، مبلغ 9 میلیارد تومان کمک هزینه تحصیل و شهریه به دانش آموزان و دانشجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان کرمانشاه پرداخت شده است.

وی افزود: از این میزان هفت میلیارد و 380 میلیون تومان کمک هزینه تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان و یک میلیارد و 500 میلیون تومان نیز شهریه دانشجویان زیر حمایت شاغل به تحصیل در دانشگاه های غیر دولتی بوده است.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه تصریح کرد: کمیته امداد به منظور کمک به تحصیل رایگان دانش آموزان و دانشجویان زیر پوشش کمک هزینه تحصیلی و شهریه به آنان پرداخت می کند.

جمشیدی بیان کرد: در حال حاضر 22 هزار دانش آموز و یک هزار و 620 دانشجو در مقاطع تحصیلی مختلف زیر حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه هستند.

وی ادامه داد: دانش آموزان تمامی مقاطع تحصیلی و دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه های دولتی و روزانه از کمک هزینه تحصیل و دانشجویان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی غیر دولتی از شهریه برخوردار می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 9 میلیارد تومان کمک هزینه تحصیل به مددجویان کرمانشاهی

پرداخت 9 میلیارد تومان کمک هزینه تحصیل به مددجویان کرمانشاهی