مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 15:072022-05-09سياسي

برای عاقبت بخیری چه کاری باید انجام بدهیم؟ + فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، خداوند متعال مؤمنان را این گونه توصیه می کند: یا ایّها الّذین آمنوا اتّقوا اللّه حقّ تقاته و لاتموتنّ الّا و انتم مسلمون، - همواره این سوال مطرح می شود که حداقل کاری که برای عاقبت بخیری باید انجام بدهیم چیست، آیت الله حسن منفرد از شاگردان شاخص مرحوم حضرت آیت الله بهجت به این پرسش پاسخ می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، خداوند متعال مؤمنان را این گونه توصیه می کند: یا ایّها الّذین آمنوا اتّقوا اللّه حقّ تقاته و لاتموتنّ الّا و انتم مسلمون، ای کسانی که ایمان آورده اید! آن گونه که حق تقوا و پرهیزکاری است تقوای الهی داشته باشید، و از دنیا نروید، مگر این که مسلمان باشید (تلاش کنید تا پایان عمر گوهر ایمان را حفظ کنید.

) همچنین از پیامبر اکرم (ص) نقل شده است که فرمود: انّ العبد لیعمل عمل اهل النّار و انّه من اهل الجنّه و انّه لیعمل عمل اهل الجنّه و انّه من اهل النّار، و انما الاعمال بالخواتیم؛ به راستی بنده عمل جهنمیان را انجام می دهد در حالی که خود اهل بهشت است و به راستی بنده عمل بهشتیان را انجام می دهد در حالی که خود اهل آتش است (سرّ این مطلب این است) که میزان در اعمال فقط به پایان آن است (که در آخرین روز ها چگونه رفتار می کند).


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای عاقبت بخیری چه کاری باید انجام بدهیم؟ + فیلم

برای عاقبت بخیری چه کاری باید انجام بدهیم؟ + فیلم