مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 14:422022-05-09سياسي

شهردار قزوین استیضاح نمی شود/ اختلاف بین شهرداری و شورا ریشه ای نیست


اختلاف بین شهرداری و شورا ریشه ای نیست بلکه به دلیل تضارب آرایی است که وجود دارد و بحثی در ارتباط با استیضاح شهردار نیز مطرح نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، فرج الله فصیحی رامندی رییس شورای اسلامی شهر قزوین در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه که ظهر امروز در محل پارلمان محلی برگزار شد، اظهار کرد: در ارتباط با زباله گردی و تفکیک از مبدا، مرکز ساماندهی پسماند و سایت مربوطه بر اساس تصمیم مدیریتی استان از شهرداری گرفته شد و اصرار بر این بود که این مرکز صرفاً برای شهر قزوین نیست بلکه باید محلی برای پسماند کل استان باشد.

وی افزود: از اسفند 99 مجدد سایت تحویل شهرداری شد و از آنجایی که جنبه ابلاغی داشت برخلاف تمایل شهرداری و شورا این وظیفه به شهرداری محول شد.

فصیحی رامندی خاطرنشان کرد: با شروع فعالیت شورای جدید، تاکنون نزدیک به 30 جلسه برای پسماند گذاشته شده و امیدواریم با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته در چند ماه آینده شاهد وضعیت مناسبی باشیم.

رییس شورای اسلامی شهر قزوین تصریح کرد: شورای ششم در اولین انتخاب خود به انتخاب شهرداری پرداخت که هم وجهه ملی دارد و هم نسبت به شهر آشنایی دارد، علاوه بر آن با مجموعه مدیریتی که دارد می تواند برای شهر اثر گذار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار قزوین استیضاح نمی شود/ اختلاف بین شهرداری و شورا ریشه ای نیست

شهردار قزوین استیضاح نمی شود/ اختلاف بین شهرداری و شورا ریشه ای نیست