مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 14:422022-05-09اجتماعي

وزش باد شدید و گرد و خاک همچنان بر فراز آسمان خراسان جنوبی


کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی از تداوم وزش باد شدید، گرد و خاک و کاهش دید افقی در استان خبر داد و گفت: شب گذشته بیشترین سرعت وزش باد در ایستگاه بیرجند با 94 کیلومتر بر ساعت گزارش شد.

- جواد نخعی، کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، با اشاره به شرایط جوی استان، اظهار داشت: با توجه به الگوی نقشه ها و خروجی مدل های پیش بابی هواشناسی همچنان شاهد تداوم وزش باد شدید، گرد و خاک و کاهش دید افقی در استان هستیم.

وی بیان داشت: برای امروز(دوشنبه) و فردا(سه شنبه) نیز گاهی وزش باد شدید در برخی نقاط خیلی شدید و گرد و خاک و برای برخی ساعات کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی قابل پیش بینی است.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی از وقوع بارش پراکنده باران در شهرستان زیرکوه خبر داد و مطرح کرد: شب گذشته از نیگنان بشرویه، محمدیه و انارستانک 2، جنوب شهر بیرجند، اسلامیه،کریمو، فتح آباد فردوس، فردوس، عشق آباد، معدن قلعه، چیروک مازان و مهدیه حدود یک و طبس، سه قلعه، ایستگاه فرودگاهی بیرجند، سرند فردوس و باغستان کمتر از یک میلی متر و از اسدیه بارش ناچیز باران گزارش شده است.

نخعی با اعلام اینکه دمای هوا تا صبح فردا روند کاهشی دارد و از شدت گرما کاسته می شود، گفت: شب گذشته بیشترین سرعت وزش باد در ایستگاه بیرجند با 94 کیلومتر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش باد شدید و گرد و خاک همچنان بر فراز آسمان خراسان جنوبی

وزش باد شدید و گرد و خاک همچنان بر فراز آسمان خراسان جنوبی