مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 12:172022-05-09سياسي

تخریب ستون سیمانی سبزه میدان بدون نگاه سیاسی صورت گرفته است


مسئول کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه ستون سیمانی سبزه میدان فاقد ارزش تاریخی است، گفت: هیچ نگاه سیاسی پشت تخریب این ستون وجود ندارد.

- قاسم اللهیاری پیش از ظهر دوشنبه در نشست با اصحاب رسانه قزوین اظهار کرد: یکی از سیاست های شورای شهر بحث شفافیت بود و از ابتدا سعی کردیم این سیاست را دنبال کنیم.

وی افزود: بر همین اساس برگزاری نشست های علنی و همچنین پخش زنده نشست ها و حتی کمیسیون ها نیز در دستور کار قرار گرفت تا شفافیت در شورا محقق شود و تحقق شورای شیشه ای در دستور کار ما بوده و از ابتدا آن را دنبال کردیم.

این مسئول با بیان اینکه توجه به شئون شورا و تحقق قانون گزاری و نظارت دو وظیفه اصلی شورا بوده که دنبال شده است ادامه داد: از این پس گزارش هفتگی نشست های شورا به اصحاب رسانه داده خواهد شد.

اللهیاری تاکید کرد: شورا در حوزه فرهنگی بیشتر به دنبال سیاستگذاری است و تلاش کردیم به سمت موضوعات کلان در حوزه سیاستگذاری فرهنگی شهر برویم.

وی با اشاره به تخریب یک ستون بلااستفاده در سبزه میدان اظهار کرد: طراحی سبزه میدان توسط استاد مجابی از مفاخر استان قزوین صورت گرفته و در طراحی صورت گرفته، در محل ستون آبنما طراحی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب ستون سیمانی سبزه میدان بدون نگاه سیاسی صورت گرفته است

تخریب ستون سیمانی سبزه میدان بدون نگاه سیاسی صورت گرفته است