مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 11:472022-05-09سياسي

«آجا» برای ماموریت های خود نیاز به آموزش نیروهای کارآمد دارد


برای آنکه بتوانیم ماموریت های اصلی خود را به خوبی انجام دهیم، نیازمند آموزش و پرورش نیروهای زبده و کارآمد هستیم که این وظیفه توسط معلمان نظامی انجام می شود.

- ، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ ارتش امروز(دوشنبه) در آیین بزرگداشت روز معلم و تجلیل از اساتید ارتش که در سال کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد طی سخنانی، اظهار داشت: کار معلم تربیت ساخت انسان هایی است که می خواهند جامعه را اداره کنند.

وی با اشاره به اهمیت نیروی انسانی مناسب و کیفی، گفت: بدون تردید نیروی انسانی آموزش دیده و کارآمد می تواند موجب بالندگی و شکوفایی هر سازمانی شود.

معاون هماهنگ ارتش اظهار داشت: معلم ها افرادی را آموزش و پرورش می دهند که می خواهند آینده سازان کشور باشند و اگر آموزش ها منبطق بر نیازها و تخصص گرایی نباشد، آینده کشور دچار مشکل می شود.

دریادار سیاری حفظ تمامیت ارضی، استقلال و نظام مقدس جمهوری اسلامی را از مهمترین ماموریت های ارتش دانست و گفت: برای اینکه بتوانیم ماموریت های اصلی خود را به خوبی انجام دهیم، نیازمند آموزش و پرورش نیروهای زبده و کارآمد هستیم که این وظیفه توسط معلمان نظامی انجام می شود.

وی تصریح کرد: جایگاه معلمان نظامی بسیار رفیع و ارزشمند است چون آنها دفاع کنندگان و پاسداران انقلاب اسلامی و حافظان تمامیت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آجا» برای ماموریت های خود نیاز به آموزش نیروهای کارآمد دارد

«آجا» برای ماموریت های خود نیاز به آموزش نیروهای کارآمد دارد