مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 11:472022-05-09سياسي

شورای شهر اجازه دخالت در انتصابات شهردار را ندارد


رییس شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به برخی مباحث مطرح شده در رابطه با اختلاف برخی اعضا شورای شهر با شهردار عنوان کرد: شورای شهر اجازه دخالت در انتصابات شهردار را ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر فرج اله فصیحی رامندی در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه که ظهر دوشنبه در صحن شورای شهر قزوین برگزار شد اظهار کرد: مرکز ساماندهی پسماند و سایت آن بر اساس تصمیم مدیران استان در مقطعی از شهرداری گرفته شد و اصرار بر این بود این مرکز مختص قزوین نیست و باید به تمرکز پسماند همه شهرهای استان تبدیل شود.

وی افزود: این سایت به شرکتی که تأسیس شده بود تحویل داده شد اما سایتی که باید ظرف 20 سال با مدیریت شهرداری به محلی برای تفکیک و دفع زباله تبدیل شود به دلایل زیادی بعد از مدت کوتاهی از کارایی افتاد و در نهایت در اسفند سال 99 علی رغم مخالفت شورا شهرداری قزوین به شهرداری قزوین واگذار شد.

رییس شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: با شروع فعالیت شورای جدید بیش از 30 جلسه برای پسماند برگزار شده و در ارتباط با راه اندازی سایت پسماند و بازیافت، ایجاد بستر لازم برای دفع بیشتر زباله و محوطه سازی تصمیم گیری شده است.

وی تأکید کرد: در خصوص تفکیک از مبدا در شورای پنجم و دوره ای که مدیریت پسماند از شهرداری گرفته شده بود از 4 درصد به کمتر از یک و نیم درصد رسیده بودیم اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای شهر اجازه دخالت در انتصابات شهردار را ندارد

شورای شهر اجازه دخالت در انتصابات شهردار را ندارد