مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 11:422022-05-09سياسي

«جهاد تبیین» در حوزه دانشگاه ها به مرحله اجرا درآید


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: جهاد تبیین که به فرموده ولی فقیه زمان فریضه ای قطعی و فوری است لذا انتظار این است که بخش عمده جهاد تبیین در حوزه دانشگاه ها به مرحله اجرا درآید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی ظهر امروز در مراسم تجلیل و پاسداشت مقام استادان و برگزیدگان دانشگاه بیرجند با گرامیداشت یاد و خاطره استاد و علامه شهید مرتضی مطهری و هفته معلم، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی درخصوص نظر و اندیشه استاد مطهری می فرمایند؛ اندیشه، نوشته و کتب شهید مطهری برای جامعه حوزوی، دانشگاهی و علمی کشور بلا استثناء مفید است.

وی با تأکید بر اینکه وحدت بین حوزه و دانشگاه به طور ویژه در دستور کار شهید مطهری قرار داشت، متذکر شد: استاد شهید مرتضی مطهری توانست با ژرف اندیشی به عنوان حلقه وصل حوزه و دانشگاه موفق عمل نماید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: موضوعی که از نظر رهبری حائز اهمیت است بحث استعداد فکری این استاد فرهیخته است زیرا ایشان با مطالعات و تحقیقات شبانه روزی و با ژرف اندیشی، جهان بینی و جهان شناسی که داشتند، توانستند منظومه های فکری بسیار ارزشمندی را گردآوری نمایند تا جوامع بشری به ویژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جهاد تبیین» در حوزه دانشگاه ها به مرحله اجرا درآید

«جهاد تبیین» در حوزه دانشگاه ها به مرحله اجرا درآید