مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 11:272022-05-09سياسي

کیفرخواست مدیران سابق شرکت عمران صدرا در دادسرای شیراز صادر شد


رییس کل دادگستری استان فارس از صدور کیفر خواست متهمین پرونده فساد مالی مسئولان سابق شرکت عمران صدرا در دادسرای جنایی و جرائم امنیتی شیراز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی با اشاره به اینکه پرونده فساد مالی در شرکت عمران صدرا در سال گذشته و بر اساس گزارش نهاد های امنیتی استان و گروه های جهادی امر به معروف و نهی از منکر تشکیل گردید گفت: این پرونده دارای 13 متهم است که هر کدام از متهمان این پرونده با اتهامات گوناگونی روبرو می باشند.

وی اتهامات وارده به متهم اصلی و ردیف اول این پرونده را 58 فقره اهمال در انجام وظایف، منتهی به تضییع بیت المال، 46 فقره تبانی و تدلیس در معاملات دولتی، 6 فقره ارتشاء، 5 فقره پول شویی ، اختلاس و تحصیل مال از طریق نامشروع عنوان کرد و افزود: 12 متهم دیگر پرونده نیز با اتهامات مشابه و دریافت یا پرداخت رشوه مواجه می باشند.

رییس شورای قضایی استان فارس با تأکید بر این که در این کیفرخواست 64 صفحه ای به اعترافات و اظهارات همه متهمین و نحوه ارتکاب جرائم و تبانی های صورت گرفته و اخذ و پرداخت رشوه و سایر بزه ها اشاره شده است گفت: کارشناسی های دقیقی در خصوص محاسبه تضییع بیت المال، حیف و میل اموال عمومی، محاسبه رشوه های پرداخت شده و اخذ شده توسط مسئولین وقت این شرکت و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفرخواست مدیران سابق شرکت عمران صدرا در دادسرای شیراز صادر شد

کیفرخواست مدیران سابق شرکت عمران صدرا در دادسرای شیراز صادر شد