مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 11:222022-05-09سياسي

انقلاب اسلامی معنای جدیدی از مقاومت را در دنیا تعریف کرد


جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: انقلاب اسلامی جغرافیای 2 میلیاردی اسلام را به تحرک انداخت و معنای جدیدی از مقاومت را در دنیا تعریف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام حسین طیبی فر پیش از ظهر امروز در یادواره 51 شهید روحانی استان کردستان که در سالن جلسات مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار شد، اظهار کرد: کنگره های استانی استقبال از برگزاری کنگره بزرگ شهدای روحانی کشور است که چهارم خردادماه با پیام مقام معظم رهبری در شهر مقدس قم برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: این کنگره به نام 4 هزار شهید روحانی ثبت و ضبط شده که شهادت آنها را بنیاد شهید تایید کرده برگزار می شود.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: روحانیون در تمام ادوار تاریخ هرجا که احساس کرده اند اسلام در خطر است پیشگام بوده و در این مسیر شهدای زیادی از شیعه و سنی را تقدیم کرده اند.

وی با تاکید براینکه تجلیل از خانواده شهدا باید به صورت ویژه انجام شود، گفت: وقتی عزیزی از یک خانواده گرفته می شود تبعات زیادی دارد؛ اما خانواده این عزیزان با صبر و حوصله مثال زدنی مقاومت و ایستادگی خود را اعلام کردند.

حجت الاسلام طیبی فر اذعان داشت: حرکت مردم دینمدار ایران تحت فرمان یک مجتهد جامع و شرایط و ولی فقیه در دنیا زلزله سیاسی ایجاد کرد و این حرکت بزرگ و انقلابی ملت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی معنای جدیدی از مقاومت را در دنیا تعریف کرد

انقلاب اسلامی معنای جدیدی از مقاومت را در دنیا تعریف کرد