مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 10:372022-05-09سياسي

کردستان51شهید روحانی تقدیم نظام کرده است


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان گفت: جامعه روحانیون 4500 شهید را تقدیم اهداف عالیه اسلام کرده که 51 نفر از این افراد از روحانیون کردستان بوده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام علی جعفرنژاد در یادواره 51 شهید روحانی استان کردستان که در سالن جلسات مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار شد، اظهار کرد: در راستای برگزاری یادواره 4 هزار شهید روحانی که چهارم خرداد در شهرستان قم برگزار می شود، اجلاسیه های استانی شهدای روحانی در استان ها برنامه ریزی شده است.

وی به نقش شهدای روحانی از دوران مشروطه گریزی زد و تصریح کرد: 4 هزار و 500 شهید روحانی که مبلغین عامل وخط شکن بودند تا به امروز تقدیم اسلام و انقلاب شده است.

به گفته مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس، در عصر مشروطه یک هزار و 275 شهید روحانی تقدیم اهداف عالیه اسلام شده است.

جعفرنژاد با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس شهدای روحانیون نسبت به جمعیت 10 برابر سایر اقشار شهید تقدیم کرده اند، گفت: اگر امروز نوک حملات دشمن متوجه این قشر مظلوم است به این دلیل بوده که روحانیون در عرصه های مختلف پیروزی انقلاب، دفاع مقدس، مقابله با گروهک های ضدانقلاب و غیره همواره خط شکن و در خط مقدم بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کردستان51شهید روحانی تقدیم نظام کرده است

کردستان51شهید روحانی تقدیم نظام کرده است